2017-01-08 – Aplikacja mobilna dla housekeeping’u

Prezentujemy narzędzie, które w znacznym stopniu ułatwi pracę personelowi hotelowemu i zapewni lepsza komunikację między pracownikami. Aplikacja mobilna ProHSKK, bo o niej mowa, dedykowana jest przed wszystkim dla działu housekeepingu. Dzięki prostej obsłudze i intuicyjnemu menu personel hotelu za pomocą telefonu lub tabletu może zmieniać status pokoju, zgłaszać usterki, informować o zużyciu z minibaru czy odbierać powiadomienia.

Mobilna aplikacja ProHSKK jest połączona z programem hotelowym ProHOTT dzięki temu recepcja hotelu ma stały kontakt z personelem hotelu, może na bieżąco kontrolować status pokoi oraz wysyłać spersonalizowane powiadomienia. ProHSKK może pracować w trybie online wykorzystując połączenie z programem hotelowym za pomocą wewnętrznej sieć WiFi hotelu jak i w trybie offline pracując na lokalnej bazie danych.

Aplikacja dedykowana jest dla urządzeń z systemem Android.

Scroll to top

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookies. Więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close