HoReCa i Wellness

/
HoReCa i Wellness

Funkcje systemu

  • Możliwość uruchomienia programu pod kontrolą systemów Windows i Linux
  • Praca w technologii TouchScreen (dotykowa)
  • Prosta i intuicyjna obsługa
  • Zaawansowane wyszukiwanie i sortowanie danych, korzystanie z bazy gości stałych, firm i biur podróży
  • Konfigurowanie nowych usług, dodatków i pakietów
  • Zarządzanie cennikami usług hotelowych, sterowanie cennikami
  • Określanie wszystkich czynników wpływających na cenę pokoju (firma, biuro podróży, gość indywidualny, segmenty rynku, liczba gości, sezony, dodatki cenowe, pakiety cenowe)
  • Obsługa cen rabatowych przydzielonych firmom, biurom podróży i gościom indywidualnym
  • Natychmiastowa informacja o dostępności pokoi
  • Obsługa rezerwacji gwarantowanych i niegwarantowanych
  • Dostępność rejestru operacji użytkowników (rezerwacji, pobytów, obciążeń gości i firm za wykonane usługi, operacji kasowych, rozmów telefonicznych, aktualnych stanów gotówki kasjerów); rejestr korekt i stron oraz udzielonych rabatów
  • Raportowanie statusu bieżącego i prognozowanego całego hotelu
  • Przekrojowe zarządzanie danymi; łączenie i rozłączanie współlokatorów, zmiana pokoju z automatycznym przeniesieniem obciążeń
  • Obsługa i graficzna prezentacja danych z możliwością dokonania i modyfikacji rezerwacji, zmianą numeru i statusu pokoju oraz włączeń i wyłączeń
  • Nieograniczone możliwości podziału rachunku i wyboru płatnika; rozbudowany rachunek informacyjny, obciążenia z góry i w trakcie pobytu, dzielone formy płatności, transfery obciążeń między kontami gości
  • Sprzedaż bezgotówkowa (forma portmonetki i kredytu), preautoryzacja (ustalanie limitów kredytowych)
  • Interakcja z Housekeeping’iem: wgląd w stan obiektu, pomoc w organizacji pracy personelu Służby Pięter, funkcje wyszukiwania (np. według przygotowanych lub pustych pokoi, zaplanowanych przyjazdów gości)
  • Integracja z centralą telefoniczną i Houskeeping’iem w zakresie zmiany statusu pokoju, potwierdzania możliwości wymeldowania gości (kontrola stanu pokoju w momencie wymeldowywania), statusu i obciążenia z minibarów Integracja z innymi systemami informatycznymi (np. rezerwacji internetowych), kontrolą dostępu, telewizją hotelową, zarządzaniem energią, łącznością oraz monitoringiem CCTV

ProHOTT

ProHOTT to nowoczesny system dla recepcji przeznaczony do obsługi Gości. Zaprojektowany specjalnie dla hoteli i sieci hoteli, ośrodków wypoczynkowych i pensjonatów oraz obiektów o charakterze konferencyjno-szkoleniowym.

Jakie korzyści zapewnia?

  • Służy do przyjmowania i obsługi rezerwacji gości indywidualnych i grupowych
  • Pozwala na prowadzenie rachunków gości z uwzględnieniem obciążeń za usługi hotelowe i dodatkowe
  • Umożliwia prowadzenie kasy hotelowej i walutowej
  • Wspomaga pracę służby pięter, działu bankietów, marketingu i księgowości
  • Współpracuje z centralą telefoniczną, telewizją hotelową PayTV, kasami gastronomicznymi, zamkami elektronicznymi i minibarami, siecią WiFi, systemem parkingowym oraz automatyką hotelową.