ProHSKK
- Zmiana statusu pokoju:
Za pomocą aplikacji ProHSKK dokonujemy zmiany statusu pokoju (brudny, czysty, sprawdzony), który pokazuje się automatycznie w systemie hotelowym - Dodawanie usterek:
Możliwość dodania usterki do pokoju lub innego pomieszczenia w hotelu i wykonanie zdjęcia powstałej usterki telefonem; ponadto funkcja ta pozwala na edycję usterki
i zgłoszenie naprawy usterki - Wysyłanie zużycia produktów z minibarów:
Dzięki tej funkcji możemy wysłać informację o produktach zużytych z minibaru w pokoju do programu hotelowego i automatycznie obciążyć rachunek gościa hotelowego - Wysyłanie informacji o wymianie ręczników i pościeli:
Umożliwia wysłanie do programu hotelowego informacji o dodaniu/wymianie ręczników i zmianie pościeli w pokoju - Zgłaszanie informacji o zgubionych/odnalezionych przedmiotach
- Umożliwia dostęp do informacji o przedmiotach zgubionych w danym pokoju oraz możliwość zgłoszenia odnalezienia przedmiotu
- Odbieranie wezwań:
Pozwala personelowi hotelu odebrać wezwanie wysłane z programu hotelowego - Odczyt numeru pokoju z kodu QR
Umożliwia odczytanie numeru pokoju po kodzie QR i nawiązanie nowej lub istniejącej sesji
ProHSKK
ProHSKK to niezastąpione narzędzie dla Housekeeping’u. Jest to nowoczesna i mobilna aplikacja, dedykowana dla urządzeń z systemem Android, wspomagająca pracę działu Housekeeping’u w hotelu.
Dzięki prostej obsłudze i intuicyjnemu menu, personel za pomocą telefonu lub tabletu może zmieniać status pokoju, zgłaszać usterki, informować o zużyciu
z minibaru czy odbierać powiadomienia.
Jakie korzyści zapewnia?
- Wsparcie i ułatwienie pracy działu Housekeeping’u
- Komunikacja i wymiana informacji pomiędzy pracownikami
- Eliminacja czasu koniecznego do bezpośredniego kontaktu personelu – wzrost wydajności pracy
- Kontrola pracy pracowników tego działu
- Aktualność informacji dotyczących statusu pokoju czy usterek dzięki automatycznej synchronizacji danych z programem hotelowym