IdeaESOK

 

paski basenowe

 

urządzenia kontroli dostępu

Kluczowa funkcjonalność IdeaESOK

  • Obsługa grup zorganizowanych: sprzedaż usługi grupowej, ustalenie preferencji i rabatu.
  • Sprzedaż abonamentów, przedłużanie okresu ich ważności, blokowanie, kontrolowanie stanu konta, przeglądanie dokonanych zakupów.
  • Obsługa programów lojalnościowych.
  • Zaliczki: sprzedaż usług, wydawanie identyfikatorów, pobieranie zaliczek za usługi, rozliczanie klientów opuszczających obiekt i pobieranie od nich ewentualnych dopłat.
  • Wydawanie kart rabatowych, definiowanie osób upoważnionych do korzystania z rabatu, udzielanie rabatów.
  • Bezgotówkowa sprzedaż usług oraz towarów gastronomicznych, wszelkiego rodzaju atrakcji takich jak zjeżdżalnie fotomat.
  • Obsługa widowni: sprzedaż wielu rodzajów biletów, zależnie od miejsc.
  • Bezobsługowe rozliczanie klientów z wykorzystaniem wrzutomatu.
  • Analiza i raporty dostosowane do potrzeb obiektu.
  • Moduł fakturowania oraz wsparcie JPK.
  • Wysoka elastyczność pozycji cennikowych.
  • Obsługa rezerwacji.
  • Obsługa wypożyczeń sprzętu.
  • Wizualizacja zdarzeń dla poszczególnych stref
  • Integracja z systemami bezpieczeństwa poprzez BMS za pomocą modułu MC_BMS.
  • Niezawodny i łatwy w obsłudze system zamków basenowych opartych zarówno na rozwiązaniach bateryjnych jak i przewodowych dla szafek przebieralni bezpośrednio współpracuje z IdeaESOK.
    Montaż zamków jest możliwy zarówno na etapie produkcji, jak i w istniejących szafkach.
    W zależności od projektu zamki można montować zarówno na drzwiczkach wykonanych z laminatu HPL, jak i z płyty MDF.
    Na wypadek sytuacji awaryjnych (np. zagubienie klucza), przewidziano tzw. klucze serwisowe do otwarcia zamkniętego zamka.
  • Szafki basenowe oraz szafki do przebieralni wykonane z wysokiej jakości wodoodpornej płyty HPL, montowane na ławeczkach lub wyposażone w nóżki.
  • Kontrola dostępu do pomieszczeń i stref a także kontrola czasu pobytu w strefie płatnej.
  • Bramki obrotowe typu tripod/duopod oraz bramki uchylne.
  • Tablice informacyjne zintegrowane z systememe ESOK prezentujące m.in obciążenie obiektu, temperaturę wody oraz powietrza.
  • Automatyczna obsługa urządzeń, np. solarium, dająca możliwość wyłączenia się urządzenia po upływie zadanego czasu.
  • Kontrola czasu pracy pracowników.
  • Prowadzenie statystyk stopnia obciążenia obiektu w czasie rzeczywistym.