ProHSKK

  • Zmiana statusu pokoju:
    Za pomocą aplikacji ProHSKK dokonujemy zmiany statusu pokoju (brudny, czysty, sprawdzony), który pokazuje się automatycznie w systemie hotelowym
  • Dodawanie usterek:
    Możliwość dodania usterki do pokoju lub innego pomieszczenia w hotelu i wykonanie zdjęcia powstałej usterki telefonem; ponadto funkcja ta pozwala na edycję usterki
    i zgłoszenie naprawy usterki
  • Wysyłanie zużycia produktów z minibarów:
    Dzięki tej funkcji możemy wysłać informację o produktach zużytych z minibaru w pokoju do programu hotelowego i automatycznie obciążyć rachunek gościa hotelowego
  • Wysyłanie informacji o wymianie ręczników i pościeli:
    Umożliwia wysłanie do programu hotelowego informacji o dodaniu/wymianie ręczników i zmianie pościeli w pokoju
  • Zgłaszanie informacji o zgubionych/odnalezionych przedmiotach
  • Umożliwia dostęp do informacji o przedmiotach zgubionych w danym pokoju oraz możliwość zgłoszenia odnalezienia przedmiotu
  • Odbieranie wezwań:
    Pozwala personelowi hotelu odebrać wezwanie wysłane z programu hotelowego
  • Odczyt numeru pokoju z kodu QR
    Umożliwia odczytanie numeru pokoju po kodzie QR i nawiązanie nowej lub istniejącej sesji

ProHSKK

ProHSKK to niezastąpione narzędzie dla Housekeeping’u. Jest to nowoczesna i mobilna aplikacja, dedykowana dla urządzeń z systemem Android, wspomagająca pracę działu Housekeeping’u w hotelu.

 

Dzięki prostej obsłudze i intuicyjnemu menu, personel za pomocą telefonu lub tabletu może zmieniać status pokoju, zgłaszać usterki, informować o zużyciu
z minibaru czy odbierać powiadomienia.

Jakie korzyści zapewnia?

  • Wsparcie i ułatwienie pracy działu Housekeeping’u
  • Komunikacja i wymiana informacji pomiędzy pracownikami
  • Eliminacja czasu koniecznego do bezpośredniego kontaktu personelu – wzrost wydajności pracy
  • Kontrola pracy pracowników tego działu
  • Aktualność informacji dotyczących statusu pokoju czy usterek dzięki automatycznej synchronizacji danych z programem hotelowym